Inginer mentenanță (cu experiență în facility management)

Misiune:

Coordonează activitatea de mentenanță pe parte mecanică și de clădire și se asigură că procesele și echipele de lucru sunt organizate pentru realizarea obiectivelor stabilite. Urmărește derularea contractelor de mentenanță în interiorul companiei și asigură comunicarea cu subcontractorii. Construieste spiritul de echipă, îndrumă angajații care lucrează în departament, îi evaluează și îi motivează, stabilind competențele care trebuie dezvoltate. Menține și construiește reputația de a fi un furnizor de servicii de înaltă calitate.

Responsabilități:

Creează, normează, optimizează și pune în aplicare planurile de mentenanță.

Coordonează operațiunile de mentenanță pe parte mecanică și clădire.

Gestionează intervențiile executate de subcontractori.

Participă la elaborarea caietelor de sarcini pentru contracte de mentenanță a clădirii executate de subcontractori. Gestionează contractele de mentenanță a clădirii executate de subcontractori.

Realizează rapoarte privind urmărirea și încadrarea în consumurile energetice normate. Analizează și propune soluții de reducere a consumurilor energetice. Participă la elaborarea bugetului energetic pentru companie.

Participă la proiecte noi în companie.

Realizează caiete de sarcini pentru lucrări de mentenanță.

Urmărește KPI departamentului.

Face propuneri care ar putea îmbunătăți securitatea, condițiile de lucru, gestiunea mediului și a deșeurilor, funcționarea și performanța echipamentelor, serviciul oferit clientului.

 Cerințe:

Studii superioare finalizate, profil mecanic/electromecanic sau similar.

Experiență minim 3 ani într-o poziție similara. Abilități tehnice mecanice și în domeniul energetic.

Abilități dezvoltate de sinteză și transmitere clară a informațiilor.

Atenție la detalii, planificare și organizare a activității.

Cunoștințe avansate de utilizare Excel. Cunoștințe de Lean Manufacturing reprezintă un avantaj.

Cunoștințe bune de conversație în limba engleză.

Beneficii:

Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.

Condiții și instrumente de lucru moderne.

Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.

Participarea la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.

Implicarea în proiecte de responsabilitate socială.

Pachet salarial atractiv (include tichete de masă, abonament de servicii medicale private, transport asigurat, program de lucru flexibil, bonusuri, contribuție la pensie facultativă).

 Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail recrutare@rossmann.ro. Toate aplicațiile sunt confidențiale. Pentru mai multe detalii despre grupul Rossmann, viziteaza www.rossmann.ro