Responsabil proiect tehnic

Pozitie: Responsabil de proiect tehnic

Departament: Tehnic, la Masina de Hartie (dezvoltare capacitate de productie / optimizare instalatii existente / eficienta energetica)

Raporteaza catre: Director Tehnic

Durata contract: nedeterminata

Program de lucru: Full-time, intre 08.00 si 16.00, la AMBRO

 

Misiunea postului: Vei coordona eficient toate activităților proiectelor desfasurate la Masina de Hartie, in vederea atingerii obiectivelor stabilite, la cele mai înalte standarde de calitate. Te vei asigura că procesele și oamenii sunt organizate pentru realizarea obiectivelor stabilite. Vei construi spiritul de echipă, vei îndruma angajații care lucrează în cadrul proiectului, îi vei evalua și îi vei motiva, stabilind competențele care trebuie dezvoltate.

 

Ce vei face:

Vei coordona activitățile din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice, consultanții si alți colaboratori implicați.

Vei stabili relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii si finanțatorii proiectului.

Vei pregăti bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea înaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitățile prevăzute a se desfășura in cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia.

Vei monitoriza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si vei redacta rapoarte lunare către management, parteneri si beneficiari, cu respectarea datelor prevăzute in contracte.

Vei asigura circulația informației in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizației, organizând periodic întâlniri cu echipa de proiect si prezentând proiectul celorlalte departamente.

Vei asigura rezolvarea problemelor apărute in realizarea proiectului si vei informa la timp echipa de management despre problemele apărute, pe care nu le poti rezolva la nivelul tau.

Vei arhiva corespunzător toata documentația legata de proiect.

Vei pregăti noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizației si rezultatele proiectelor anterioare si vei face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le înaintezi spre aprobare top managementului.

Vei face propuneri de îmbunătățire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.

Vei evalua impactul proiectului si îl vei comunica conducerii, finanțatorilor si partenerilor de proiect.

Vei motiva echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonaților direcți.

Vei participa, la solicitarea șefului direct, în proiecte sau activități intra și interdepartamentale, cu caracter temporar, în funcție de rolul și competențele tale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei.

 

 Ce cautam:

Studii superioare finalizate, cu profil tehnic.

Experienta minim 10 ani in managementul proiectelor tehnice, intr-o companie industriala.

Gândire tehnică, structurată, orientată spre rezultate si respectarea termenelor limita.

Abilități dezvoltate de sinteză și transmitere clară a informațiilor.

Abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă intr-o structura matriceala.

Atenție la detalii, planificare și organizare a activității. Orientare spre rezultate.

Abilități bune de comunicare în limba engleză (minim nivel B2) și lucru cu MS Office. Competente solide de lucru cu un soft de management al proiectelor.

Permis de conducere cat. B și disponibilitate pentru deplasări ocazionale.

 

Ce oferim:
Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.

Condiții și instrumente de lucru moderne.

Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare. Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala la nivelul grupului Rossmann Romania.

Participarea la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.

Implicarea în proiecte de responsabilitate socială legate de educație, sănătate și protecția mediului.

Pachet salarial atractiv (include prime pentru diverse ocazii, bonusuri care recompensează performanța individuală, a echipei și a companiei, asigurare medicală privată care poate fi extinsă membrilor de familie, creșteri de salariu anuale garantate, asigurare de viață și accidente etc.).

Pachet de relocare.

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail [email protected]. Toate aplicațiile sunt confidențiale. Numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 2 săptămâni.

Procesul de selecție cuprinde mai multe etape, ca să ne asigurăm că alegem cel mai potrivit coleg/cea mai potivită colegă pentru echipa noastră. Dacă vei fi selectat/ă pentru a participa la procesul de selecție, ne vom strădui să comunicăm rapid și transparent cu tine.

Etapele procesului de recrutare:

Interviu cu Managerul HR – online.

Interviu cu Directorul Tehnic MH1 / Consilier Tehnic – la Ambro sau online.

Interviu cu Directorul General – la Ambro.

Oferta de angajare.

 

 

 

    Trimite CV-ul tau pentru aceasta pozitie

    Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


    Google Chrome

    Mozilla Firefox

    Internet Explorer