Operator PC

Durata contract : determinată, de 6 luni (cu posibilitate de prelungire pentru încă 6 luni).

Program de lucru : 4 ore/zi.

Misiune: este responsabil de înregistrarea documentelor departamentului Logistică, astfel încât activitatea să se desfășoare la standardele de calitate stabilite. Asigură suport Responsabilului Logistică și Analistului Logistică în activitatea de planificare transport, înregistrare documente în sistemul informatic, raportare. Colaborează cu Departamentele Transporturi și Comercial pentru livrarea la timp și în bună stare a mărfurilor către clienți. Răspunde și oferă suport pentru soluționarea problemelor care pot apărea în relația cu furnizorii de servicii transport și/sau clienții AMBRO. Menține și construiește reputația de a fi un furnizor de servicii de înaltă calitate.

 

Ce vei face:

Vei analiza și raporta problemele zilnice privind livrările și discrepanțele în livrări.

Ve înregistra avizele de livrare în programul informatic de gestiune.

Vei gestiona procesul de receptie și înregistrare a facturilor aferente.

Vei realiza rapoarte și situații periodice (zilnice, săptămânale, lunare).

Vei fi responsabil de acuratețea proceselor: recepție mărfuri, mișcări documente, avize, livrare, gestionare stocuri produs finit.

Vei menține un control permanent asupra documentelor și a modificărilor apărute.

Vei urmări soluționarea neconformităților depistate.

Vei urmări aplicarea sistemului de identificare/trasabilitate a produselor în activitatea de livrare.

Vei face propuneri de îmbunătățire a procedurilor și instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor.

 

Ce căutăm:

Abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă.

Orientare spre rezultate, calitate și îmbunătățire continuă. Capacitatea de a analiza și sintetiza date și informații, pentru raportarea către management.

Atenție la detalii, initiativă, planificare și organizare a activității.

Experiența într-o poziție similară, preferabil intr-o companie de productie/transport.

Abilități bune de contabilitate primară și gestiune a stocurilor.

Abilități de comunicare în limba engleză și lucru cu MS Office/ERP.

Permis de conducere cat. B și disponibilitate pentru deplasări ocazionale.

 

Ce oferim :
Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.

Condiții și instrumente de lucru moderne.

Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.

Participarea la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.

Implicarea în proiecte de responsabilitate socială legate de educație, sănătate și protecția mediului.

Pachet salarial atractiv (include asigurare medicala privata care poate fi extinsa pentru membrii de familie, bonusuri, tichete de masa, asigurare de viață și accidente).

 

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail [email protected]. Toate aplicațiile sunt confidențiale. Numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 2 săptămâni.

    Trimite CV-ul tau pentru aceasta pozitie

    Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


    Google Chrome

    Mozilla Firefox

    Internet Explorer