Customer Coordinator

 

Misiune: Oferă suport pentru dezvoltarea noilor oportunități de business. Împreună cu Regional Acount Manager dezvoltă și fructifică oportunități de business în aria alocată. Urmărește derularea contractelor comerciale în interiorul companiei și asigură comunicarea cu clienții. Menține și construiește reputația de a fi un furnizor de servicii de înaltă calitate.

 

Responsabilități:

Analizează cererile de ofertă primite de la clienți actuali sau potențiali și deschide proiecte de studiu.

Urmărește evoluția proiectelor de studiu în interiorul companiei și menține legătura cu departamentele implicate.

Pregătește ofertele comerciale.

Pregătește documentația și participă la licitațiile organizate de clienți activi sau potențiali.

Urmăreste omologarea noilor produse.

Întocmește contractul comercial și se asigură de recuperarea exemplarului aprobat de client.

Lansează și urmăreste stadiul comenzilor până la livrarea lor către client.

Actualizează fişierele clienţilor existenţi şi a celor potenţiali în ERP intern.

Urmărește solvabilitatea clienților și împreună cu Regional Account Manager-ul răspunde de încasarea facturilor de la clienții existenți.

Asigură interfața dintre AMBRO și clienţi și realizează analiza ”satisfacţiei’’ acestora.

 

Cerinte:

Abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă.

Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, ERP).

Orientare spre rezultate, calitate și îmbunătățire continuă.

Atenție la detalii, planificare și organizare a activității.

Cunoștințe foarte bune de limba engleză (minim nivel B2).

 

Beneficii:

Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.

Condiții și instrumente de lucru moderne.

Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.

Participarea la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.

Implicarea în proiecte de responsabilitate socială legate de educație, sănătate și protecția mediului.

Pachet salarial atractiv (include asigurare medicala privata care poate fi extinsa pentru membrii de familie, program de lucru flexibil, bonusuri, asigurare de viață și accidente). 

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail [email protected]. Toate aplicațiile sunt confidențiale. Numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 3 săptămâni.

Durata contractului: determinată, de 12 luni (cu posibilitate de prelungire pe perioadă nedeterminată)

    Trimite CV-ul tau pentru aceasta pozitie

    Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


    Google Chrome

    Mozilla Firefox

    Internet Explorer