Business Analyst

Scopul postului:

Analizează procesele de business. Identifică și propune modalități de optimizare, digitalizare și automatizare a  proceselor de business. Menține și construiește reputația de a fi un furnizor de servicii de înaltă calitate.  

 

Ce vei face:

Vei urmări, descrie și mapa  procese de business din companie (ilustrarea grafică a acestora);

Vei descrie fluxul actual (AS IS) și vei propune fluxul optim de lucru (TO BE);

Vei identifica managerul de proces (cel care generează sau coordonează procesele) și impactul acestuia în cadrul departamentului/companiei;

Vei identifica indicatori (KPI) de măsurare a performanței pe departament/job din companie, împreuna cu managerii departamentelor.

Vei identifica procesele redundante.

Vei înțelege procedurile actuale de lucru și le vei descompune în procese sau/și vei contribui la definirea și optimizarea procedurilor de lucru, plecând de la descrierea proceselor.

Vei înțelege cerințele mai multor procese care se intersectează și vei facilita consolidarea lor (ca să eviți „silozurile” de informații).

Vei monitoriza dinamica proceselor de business și modul în care procesele sunt  susținute de soluții informatice;

Vei identifica potențialul de optimizare, digitalizare și automatizare a proceselor.

Vei folosi aplicații de tip BI pentru a măsura periodic KPI’s și care generează rapoarte care să ajute managerii în acest demers.

 

Ce căutăm:

Studii superioare finalizate, preferabil Cibernetică, Informatică, Matematică.

Abilități de comunicare excelente, promotor al ideilor noi,  gândire critică.

Cunoștințe bune ale unui limbaj/mediu de dezvoltare (Visual Studio .NET, Visual Basic).

Cunoștințe solide de baze date (Microsoft SQL Server) și rețele de date.

Cunoștințe de management de proiect.

Înțelegerea principiilor generale de business. Orientare spre rezultate și procese.

Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte în același timp, cu respectarea termenelor.

Abilități  bune de comunicare în limba engleză.

Disponibilitate pentru deplasări ocazionale.

 

Ce oferim:
Vei participa la proiecte complexe și provocatoare, într-o domeniu dinamic, care îți vor oferi satisfacția unei munci interesante, care te va dezvolta profesional și personal.  

Loc de muncă sigur, într-o companie solidă financiar.

Instrumente și condiții de muncă excelente, într-o fabrică modernă.

Vei fi implicat în proiecte de responsabilitate socială legate de protecția mediului, economia circulară, educația tinerilor.

Vei avea acces la traininguri tehnice, de soft skills și la o rețea internațională de specialiști în industria hârtiei și soluțiilor de ambalare din carton ondulat.

Pachet salarial atractiv (include prime pentru diverse ocazii, bonusuri care recompensează performanța individuală, a echipei și a companiei, asigurare medicală privată care poate fi extinsă membrilor de familie, creșteri anuale garantate de salariu, transport asigurat etc. ).

Program de lucru flexibil, la birou și de acasă.

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail [email protected]ann.ro, menționând poziția pentru care aplică. Toate aplicațiile sunt confidențiale. Vom contacta candidatii potriviți în maxim 2 săptămâni. Află mai multe despre noi pe www.rossmann.ro

 

Procesul de selecție cuprinde mai multe etape, ca să ne asigurăm că alegem cel mai potrivit coleg/cea mai potivită colegă pentru echipa noastră. Dacă vei fi selectat/ă pentru a participa la procesul de selecție, ne vom strădui să comunicăm rapid și transparent cu tine.

Etapele procesului de recrutare:

  1. interviu cu HR – online
  2. interviu cu Managerul IT&C – la Romcarton sau online
  3. interviu cu CFO – la Romcarton .
  4. interviu cu Directorul General – la Romcarton.
  5. oferta de angajare.

    Trimite CV-ul tau pentru aceasta pozitie

    Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


    Google Chrome

    Mozilla Firefox

    Internet Explorer