Analist Achizitor @ Romcarton

Raportează către: Manager Achizitii

Durata contract: nedeterminata

Program de lucru: hibrid, de la birou si de acasa (1 saptamana/luna)

Locatia jobului: Popesti-Leordeni, Soseaua Oltenitei 249

Misiune: este responsabil de aprovizionarea cu materiale și servicii, astfel încât activitatea Romcarton să se desfășoare la standardele de calitate stabilite, asigurând cel mai bun raport calitate-cost din piață. Achizitorul negociază prețuri și contracte împreună cu Managerul Achizitii, gestionează derularea contractelor de care răspunde și oferă suport pentru soluționarea problemelor care pot apărea în relația cu furnizorii.

 

Responsabilități:

Primește, înregistrează și sintetizează necesarul de materiale și servicii;

Cercetează piața pentru a obține cele mai bune oferte din punct de vedere calitate-preț;

Identifică potențiali furnizori și propune evaluarea acestora conform criteriilor stabilite;

Valideaza un nou furnizor prin analiza documentelor si vizite cu o echipa pluridisciplinara ;

Întocmește și analizează cererile de ofertă;

Organizează și participă la licitații. Negociază cu furnizorii prețurile de achiziție, încheie contractele cu aceștia;

Înregistrează și transmite comenzi la furnizori. Urmărește aprovizionarea la prețurile și termenele stabilite;

Obține validarea tehnică a articolelor de aprovizionat împreună cu departamentul de calitate și departamentul care a făcut solicitarea;

Menține un control permanent asupra documentelor contractuale și a modificărilor acestora;

Obține de la furnizori toate documentelor însoțitoare (privind calitatea, autorizații de funcționare/furnizare a serviciilor, licențe etc.);

Gestionează derularea contractelor de care răspunde. Ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;

Urmărește consumurile și definește stocul critic pentru materii prime, cu scopul de a evita situațiile de avarie;

Urmareste performanta furnizorilor prin verificarea indicatorilor de performanta si audituri, si stabileste cu furnizorul actiuni corective sau de imbunatatire necesare;

Urmărește aplicarea sistemului de identificare/trasabilitate a produselor în activitatea de aprovizionare;

Elaborează propuneri de îmbunătățire a procedurilor și instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;

  

Ce căutăm:
Studii superioare finalizate.

Experiență minim 5 ani într-o poziție similară, preferabil într-o companie de producție.

Abilități dezvoltate de comunicare, lucru in echipa, negociere și relații cu parteneri.

Inițiativă, planificare și organizare a activității proprii.

Integritate, discreție și confidențialitate în tratarea informațiilor.

Flexibilitate și adaptabilitate în contextul unor situații noi sau imprevizibile.

Abilități bune de comunicare în limba engleză (nivel B2) și lucru cu pachetul MS Office. Reprezinta avantaj experienta de lucru cu un sistem informatic integrat (ERP) sau dedicat pentru achizitii.

Permis de conducere cat. B și disponibilitate pentru deplasări ocazionale.

 

Ce oferim:

Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.

Condiții și instrumente de lucru moderne.

Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.

Participarea la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.

Implicarea în proiecte de responsabilitate socială legate de educație, sănătate și protecția mediului.

Pachet salarial atractiv (include asigurare medicala privata care poate fi extinsa pentru membrii de familie, program de lucru flexibil, bonusuri care recompenseaza performanta individuala, a echipei si a companei, asigurare de viață și accidente, tichete de masa de 30 lei/zi lucrata).

 

Procesul de selecție cuprinde mai multe etape, ca să ne asigurăm că alegem cel mai potrivit coleg/cea mai potivită colegă pentru echipa noastră. Dacă vei fi selectat/ă pentru a participa la procesul de selecție, ne vom strădui să comunicăm rapid și transparent cu tine.

 

Discuția cu Managerul Resurse Umane (online).

Discuția cu echipa de Achiziții (managerul departamentului și viitorii colegi) – la Romcarton sau online, în funcție de regulile de siguranță în vigoare.

Discuția cu Directorul Tehnic – la Romcarton.

Discuția cu Directorul General (opțional) – la Romcarton.

Oferta de angajare.

 

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail [email protected] Toate aplicațiile sunt confidențiale. Numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 2 săptămâni.

 

    Trimite CV-ul tau pentru aceasta pozitie

    Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


    Google Chrome

    Mozilla Firefox

    Internet Explorer