Customer service coordinator

Poziție: Customer Service Coordinator

Departament: Comercial

Raportează către: Customer Service Manager

Durata contract : nedeterminata

Program de lucru : hibrid, de la birou si de acasa

Te-ai întrebat vreodată ce înseamnă expresia «ambalajul vinde marfa »?

Ai idei despre cum să facem ambalaje care să vândă produse, dar și cum să vindem ambalaje?

Ai visat să faci parte dintr-o echipă dinamică și cu obiective ambițioase?

Vino la Romcarton să transformăm împreună industria ambalajelor!

 

Misiune: Oferă suport pentru dezvoltarea noilor oportunități de business. Împreună cu Regional Acount Manager dezvoltă și fructifică oportunități de business în aria alocată. Urmărește derularea contractelor comerciale în interiorul companiei și asigură comunicarea cu clienții. Menține și construiește reputația de a fi un furnizor de servicii de înaltă calitate.

 

Responsabilități:

Analizează cererile de ofertă primite de la clienți actuali sau potențiali și deschide proiecte de studiu.

Urmărește evoluția proiectelor de studiu în interiorul companiei și menține legătura cu departamentele implicate.

Pregătește ofertele comerciale.

Pregătește documentația și participă la licitațiile organizate de clienți activi sau potențiali.

Urmăreste omologarea noilor produse.

Întocmește contractul comercial și se asigură de recuperarea exemplarului aprobat de client.

Lansează și urmăreste stadiul comenzilor până la livrarea lor către client.

Actualizează fişierele clienţilor existenţi şi a celor potenţiali în ERP intern.

Urmărește solvabilitatea clienților și împreună cu Regional Account Manager-ul răspunde de încasarea facturilor de la clienții existenți.

Asigură interfața dintre Romcarton și clienţi și realizează analiza ”satisfacţiei’’ acestora.

 

Cerinte:

Abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă.

Experienta intr-un post similar (vanzari, relatii cu clientii).

Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, ERP).

Orientare spre rezultate, calitate și îmbunătățire continuă.

Atenție la detalii, planificare și organizare a activității.

Cunoștințe foarte bune de limba engleză.

 

Beneficii:

Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.

Condiții și instrumente de lucru moderne.

Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.

Participarea la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.

Implicarea în proiecte de responsabilitate socială.

Pachet salarial atractiv (include prime pentru diverse ocazii, bonusuri care recompensează performanța individuală, a echipei și a companiei, asigurare medicală privată care poate fi extinsă membrilor de familie, creșteri de salariu anuale garantate, asigurare de viață și accidente, transport asigurat etc.).

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail [email protected] Toate aplicațiile sunt confidențiale. Numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 2 săptămâni.

Procesul de selecție cuprinde mai multe etape, ca să ne asigurăm că alegem cel mai potrivit coleg/cea mai potivită colegă pentru echipa noastră. Dacă vei fi selectat/ă pentru a participa la procesul de selecție, ne vom strădui să comunicăm rapid și transparent cu tine.

Etapele procesului de recrutare:

Interviu cu Managerul HR – online.

Interviu cu managerul direct si Directorul Comercial  – la Romcarton.

Interviu cu Directorul General – la Romcarton.

Oferta de angajare.

    Trimite CV-ul tau pentru aceasta pozitie

    Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


    Google Chrome

    Mozilla Firefox

    Internet Explorer