Analist prețuri

«Ambalajul vinde marfa», dar care este costul unui ambalaj?

Ai idei despre cum să facem ambalaje care să vândă, dar și cum să vindem ambalaje?

Dezvolți strategii de preț diferențiate pentru a fructifica oportunități de business pentru companie. Analizezi informații referitoare la costuri și prețuri pe diferite segmente de piață și categorii de produse, cu scopul de a propune strategii de preț diferențiate. Utilizezi metode statistice pentru a prezenta impactul diferitelor strategii de preț pe domenii de activitate, tipuri de produse și servicii.

Având cunoștințe solide de matematică și statistică, ai o gândire analitică și dovedești o excelentă capacitate de rezolvare a problemelor.

Spiritul de echipă, simţul responsabilităţii și rezultatele obținute îți vor permite să evoluezi în cadrul Romcarton sau al grupului Rossmann România.

Alătură-te unei companii internaţionale care te implică în proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi îți oferă satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.                                      

[email protected]

  • Share:

Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


Google Chrome

Mozilla Firefox

Internet Explorer