Responsabil reclamatii

Principalele atributii ale postului:

Analizeaza, stabileste solutii si solutioneaza neconformitatile (interne/reclamatii clienti/furnizori) referitoare la procesele sistemului de management integrat (calitate, mediu, sanatate si securitate ocupationala, responsabilitate sociala), in conformitate cu cerintele din standardele ISO 9001, ISO 14001.

Stabileste si implementeaza actiuni de corectie si corective necesare luand in considerare impactul existent si potential asupra: costurilor de productie, prestarii serviciilor, performanta proceselor sistemelor de management, satisfacerea cerintelor standardelor si ale altor parti interesate si verificarea eficacitatii acestora.

Analizeaza cauzele neconformitatilor si istoricul lor, initiaza actiuni corective si propune actiuni in vederea eliminarii reaparitiei de neconformitati.

Colaboreaza cu celelalte departamente pentru dezvoltarea unor planuri comune de actiuni de eliminare a neconformitatilor, de imbunatatire a calitatii produselor si serviciilor sau de eficientizare.

Testeaza calitatea produselor alocate si le valideaza.

Identifica si implementeaza proiectele de imbunatatire a calitatii.

Raspunde de completarea chestionarelor referitoare la asigurarea calitatii pentru clientii/produsele alocate.

 

Ce cautam:

Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani, preferabil intr-un mediu de productie.

Experienta in utilizarea instrumentelor si tehnici ale calitatii (Diagrama Pareto, Diagrama Ishikawa, 5W, Brainstorming, 8D, etc.)

Cunostinte aprofundate despre ISO 9001:2015. Experienta in sisteme de management ISO 14001:2015 reprezinta avantaj.

Certificate/Atestate de Auditor intern/extern reprezinta avantaj.

Capacitate de analiza si evaluare a riscurilor asociate neconformitatilor/reclamatiilor.

Abilitati excelente de comunicare, relationare, planificare și organizare.

Responsabil, motivat, integru. Gandire analitica, orientare spre interpretare date statistice.

Cunoștințe operare PC – MS Office. Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat. 

 

Ce oferim: 

Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.

Condiții și instrumente de lucru moderne.

Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.

Participarea la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.

Implicarea în proiecte de responsabilitate socială legate de educație, sănătate și protecția mediului.

Pachet salarial atractiv (include abonament de servicii medicale private care poate fi extins pentru membrii de familie, bonusuri, asigurare de viață și accidente).

Program de lucru flexibil, inclusiv posibilitatea de a lucra de acasă câteva zile/lună.

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail [email protected], menționând poziția pentru care aplică. Toate candidaturile sunt confidențiale. Vom contacta doar candidații potriviți.

 

Trimite CV-ul tau pentru aceasta pozitie

Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


Google Chrome

Mozilla Firefox

Internet Explorer