Responsabil Asigurarea Calitatii (Carton Ondulat)

Obiectivele postului:
Organizează și coordonează activitatea laboratorului de asigurare a calității. Se asigură că procesele și echipele de lucru sunt organizate pentru realizarea obiectivelor stabilite, în termeni de cantitate, calitate, timp de livrare. Identifică și rezolvă probleme care pot afecta activitatea, incluzând fluctuația personalului, neconformități ale produselor/proceselor, disponibilitatea echipamentelor. Construiește spiritul de echipă, îndrumă angajații care lucrează în laborator, îi evaluează și îi motivează, stabilind competențele care trebuie dezvoltate. Se asigură că regulile de sănătate, securitate, mediu sunt cunoscute și respectate de echipa din subordine.

Responsabilitățile poziției:
Se asigură că hârtia intrată este verificată conform procedurii și rezultatele sunt analizate și tratate conform.
Se asigură că toate semifabricatele de pe linia de producție sunt analizate și tratate conform procedurilor.
Participă la definirea și propunerea structurilor de carton emise prin cererea de studiu.
Se asigură că cererea de studiu din QXL este completată la capitolul Calitate, în maxim 24 de ore de la primirea tuturor informațiilor necesare/mostre (dacă este cazul). Participă la realizarea specificațiilor tehnice pentru fiecare produs.
Analizează rezultatele testelor de hârtie pentru potențiali furnizori și propune acceptarea/refuzarea acestora.
Urmarește și gestionează rezultatele testelor pe fiecare tip de hârtie și carton ondulat.
Participă la validarea proceselor în cazul loturilor test sau a efectuării de produse noi.
Verifică împreună cu șefii de departament lotul test de materii directe (palet de lemn, folie stretch, aracet, amidon, cerneală) de la potențialii furnizori și decide, împreună cu aceștia, utilizarea sau nu a acestora în viitor.
Semnează declarațiile de conformitate ale produselor livrate.
Analizează cauzele neconformităților și istoricul lor, inițiază acțiuni corective și propune acțiuni în vederea eliminării reapariției de neconformități.
Colaborează cu celelalte departamente pentru dezvoltarea unor planuri comune de acțiuni de eliminare a neconformităților, de îmbunătățire a calității produselor și serviciilor sau de eficientizare.
Identifică și implementează proiectele de îmbunătățire a calității.
Oferă consultanță și suport celorlalte departamente cu privire la aspecte de calitate.

Ce căutăm:
Studii superioare (preferabil tehnice).
Cunoștințe și experiența într-o poziție similară, preferabil într-un mediu de producție.
Cunoștințe aprofundate despre ISO 9001:2015, ISO 14001:2015. Experiența în sisteme BRC, FSC, SMETA și SA 8000 reprezintă un avantaj.
Experiența ca Auditor extern/intern și/sau certificare/atestare de Manager al sistemului de calitate (reprezintă un avantaj).
Abilități excelente de comunicare, relaționare, planificare și organizare.
Responsabilitate față de munca depusă, gândire analitică, orientare către studiu și aplicarea în practică a principiilor de management.
Cunoștințe bune de operare PC (pachetul MS Office). Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu/avansat.

Ce oferim:
Plan de integrare personalizat.
Oportunități de dezvoltare profesională și personală la nivelul Grupului Rossmann România.
Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.
Condiții și instrumente de lucru moderne.
Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.
Vei participa la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi vei avea satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail recrutare@rossmann.ro, menționând poziția pentru care aplică.

Trimite CV-ul tau pentru aceasta pozitie

Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


Google Chrome

Mozilla Firefox

Internet Explorer