Analist Achiziții (Carton Ondulat) – contract perioadă determinată de 1 an (cu posibilitate de prelungire)

Misiune: este responsabil de aprovizionarea cu materiale și servicii, astfel încât activitatea Ambro Carton Ondulat să se desfășoare la standardele de calitate stabilite, asigurând cel mai bun raport calitate-cost din piață. Analistul achiziții negociază prețuri și contracte împreună cu Responsabilul Achiziții Carton Ondulat, gestionează derularea contractelor de care răspunde și oferă suport pentru soluționarea problemelor care pot apărea în relația cu furnizorii.

Responsabilități:
Primește, înregistrează și sintetizează necesarul de materiale și servicii;

Cercetează piața pentru a obține cele mai bune oferte dpdv calitate-preț;

Identifică potențiali furnizori și propune evaluarea acestora conform criteriilor stabilite;

Întocmește și analizează cererile de ofertă;

Organizează și participă la licitații. Negociază cu furnizorii prețurile de achiziție, încheie contractele cu aceștia;

Înregistrează și transmite comenzi la furnizori. Urmărește aprovizionarea la prețurile și termenele stabilite;

Obține validarea tehnică a articolelor de aprovizionat împreună cu departamentul de calitate și departamentul care a făcut solicitarea;

Menține un control permanent asupra documentelor contractuale și a modificărilor acestora;

Asigură obținerea de la furnizori a tuturor documentelor însoțitoare (privind calitatea, autorizații de funcționare/furnizare a serviciilor, licențe etc.);

Urmărește soluționarea neconformităților depistate;

Ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;

Gestionează derularea contractelor de care răspunde;

Urmărește consumurile și definește stocul critic pentru materii prime, cu scopul de a evita situațiile de avarie;

Urmărește aplicarea sistemului de identificare/trasabilitate a produselor în activitatea de aprovizionare;

Elaborează propuneri de îmbunătățire a procedurilor și instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor; 

Cerințe:
Studii superioare finalizate.

Experiență minim 2 ani într-o poziție similară, preferabil într-o companie de producție.

Abilități dezvoltate de comunicare, negociere și relații cu clienții.

Inițiativă, planificare și organizare a activității proprii.

Abilități bune de comunicare în limba engleză și lucru cu pachetul MS Office.

Permis de conducere cat. B și disponibilitate pentru deplasări ocazionale.

Ce oferim:
Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.

Condiții și instrumente de lucru moderne.

Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.

Participarea la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.

Implicarea în proiecte de responsabilitate socială legate de educație, sănătate și protecția mediului.

Pachet salarial atractiv (include abonament de servicii medicale private care poate fi extins pentru membrii de familie, program de lucru flexibil, bonusuri, asigurare de viață și accidente).

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail recrutare@rossmann.ro. Toate aplicațiile sunt confidențiale. Numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 2 săptămâni.

Trimite CV-ul tau pentru aceasta pozitie

Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


Google Chrome

Mozilla Firefox

Internet Explorer