Agent comercial intern / Customer service coordinator (perioadă determinată)

Te-ai întrebat vreodată ce înseamnă expresia «ambalajul vinde marfa »?
Ai idei despre cum să facem ambalaje care să vândă produse, dar și cum să vindem ambalaje?
Ai visat să faci parte dintr-o echipă dinamică și cu obiective ambițioase? Vino la Romcarton să transformăm împreună industria ambalajelor!

Misiune:

Oferă suport pentru dezvoltarea noilor oportunități de business. Împreună cu Regional Account Manager dezvoltă și fructifică oportunități de business în aria alocată. Urmărește derularea contractelor comerciale în interiorul companiei și asigură comunicarea cu clienții. Menține și construiește reputația de a fi un furnizor de servicii de înaltă calitate.

Responsabilități:

Analizează cererile de ofertă primite de la clienți actuali sau potențiali și deschide proiecte de studiu.
Urmărește evoluția proiectelor de studiu în interiorul companiei și menține legătura cu departamentele implicate.
Pregătește ofertele comerciale.
Pregătește documentația și participă la licitațiile organizate de clienți activi sau potențiali.
Urmăreste omologarea noilor produse.
Întocmește contractul comercial și se asigură de recuperarea exemplarului aprobat de client.
Lansează și urmăreste stadiul comenzilor până la livrarea lor către client.
Actualizează fişierele clienţilor existenţi şi a celor potenţiali în ERP intern.
Urmărește solvabilitatea clienților și împreună cu Regional Account Manager-ul răspunde de încasarea facturilor de la clienții existenți.
Asigură interfața dintre Romcarton și clienţi și realizează analiza ”satisfacţiei’’ acestora.

Cerințe:

Studii superioare finalizate.
Experiență minim 2 ani într-o activitate similară (vânzări, relații clienți etc.).
Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, ERP).
Abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă.
Orientare spre rezultate, calitate și îmbunătățire continuă.
Atenție la detalii, planificare și organizare a activității.
Cunoștințe bune de limba engleză. Cunoștințe de limba franceză, bulgară sau rusă poate fi un avantaj.

Beneficii:

Oportunități de dezvoltare profesională și personală la nivelul grupului Rossmann România.
Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.
Condiții și instrumente de lucru moderne.
Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.
Vei participa la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi vei avea satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.
Implicarea în proiecte de responsabilitate socială.
Pachet salarial atractiv (include tichete de masă, abonament de servicii medicale private, transport asigurat, program de lucru flexibil, bonusuri).

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail recrutare@rossmann.ro. Toate aplicațiile sunt confidențiale. Candidații potriviți vor fi contactați în maxim 3 săptămâni.

Trimite CV-ul tau pentru aceasta pozitie

Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


Google Chrome

Mozilla Firefox

Internet Explorer